Skip to content

Leapsa online

2 Iunie 2010

Cum trece timpul asta. Parca mai ieri eram prin fata blocului alergand de nebun, fara nici un rost de altfel, lucru care era fun pentru mine. Alergam si ma jucam. Leapsa. Eram mare fan leapsa. Alergam pe toata lumea, tot ce prindeam. Familia, prietenii, vecinii, colegii de scoala, profesorii, necunoscuti pe strada. Ce vremuri…La un moment dat, prin clasa a 3a, alergam chiar si dupa autobuze. Era sportul meu extrem. Leaspa cu autobuzul. Am scapat cu bine dupa cate se pare. Ehh nu chiar atat de bine, ca dupa atata timp au inceput sa apara si efectele (am facut apa la genunchi), dar se putea si mai rau. Si iata-ma om mare jucandu-ma leapsa pe net. Tare as vrea sa ma intorc in timp si sa-mi explic mie de atunci cum e treaba cu leapsa asta online. Cred ca ar fi o discutie interesanta, eu cu mine.

Sa trecem si la subiect. Leapsa primita de la minunatul si mirificul meu coechipier Cezar 🙂 Sa vorbim despre ce seriale am vazut/vad. Pai sa vorbim.

1. Salvati de clopotel :)) Pentru varsta si vremurile de atunci a fost ceva deosebit. Viata la liceu in stil american.

2. Sandy Bell. Aici nu rad. E ceva serios. A fost ceva serios. Un fenomen in masa. Se uitau familii intregi. Oameni in toata firea se invoiau de la servici sa ajunga acasa la timp, sa nu cumva sa piarda acest desen animat. Sandy Bell cu chilotii de otel. Foarte tare frate !

3. Saber Rider, Captain Planet, Zorro, Testoasele ninja frumos frumos.

4. Arabela :))))) Rumburak rulz !

5. Twin peaks. Ce suspans, ce actiune, ce serial de vazut in mai multi, ca te cam apuca frica la fazele mai ciudate. Si eu eram d’ala : Uite si pe ciungu ala, n-are o mana….

6. Baywatch. Multe femei imbracate sumar etalandu-si cunostintele de cultura generala pe plaja. Foarte interesant.

7. Colombo, Knight Rider, MacGyver, Prinţul din Bel Air, Jack si grasanu, Alf, Xena, Renegatul , Star Trek, Dr. Quinn ( penal rau), Beverly Hills, Quantum Leap, Dosarele X

8.  Mash. Un serial la care te poti uita oricand cu aceeasi placere. Alan Alda senzational.

9. Familia Bundy. Asta da serial pentru noi romanii. E un fel de Leana si Costel, cu un limbaj cizelat. Daca ar face o varianta romaneasca s-ar numi Familia Melteanu. Oricum ar fi, un serial foarte bun, cu un umor savuros. Pentru cine poate sa duca.

10. Stargate. Nu sunt mare fan SF, dar ideea mi s-a parut interesanta. Am vazut 8 serii din serial. In momentul in care a plecat Jack O’Neil din serial, s-a cam terminat treaba.

11.Friends. Unul din cele mai bune seriale de comedie produse vreodata. Primele 5 serii sunt dementiale, am ras cu lacrimi. In urmatoarele 5 se mai calmeaza treburile, dar nu-si pierde din farmec. Per total excelent. Si de altfel e si primul serial vazut cap-coada.

12. Lost. Ehhh dragii mei, serial mai SF decat SF-ul n-a existat si nici nu cred ca va mai exista vreodata. Prima serie a fost ok. Interesanta, captivanta. Pe urma, producatorii si scenaristii au inceput sa gandeasca. Si au gandit-o in asa hal, incat nici ei nu cred ca mai stiu de unde au plecat, ce au vrut sa spuna si ce au explicat la sfarsit. Bine ca s-a terminat ca altfel ma duceam dupa ei pe insula si ii impuscam pe toti. Macar un lucru sa fie clar. Dar pentru fani am o veste buna. Urmeaza o continuare a acestui serial. Se va numi: ” Cum sa te pierzi intr-un loc uitat de lume”.

13.Dexter aka „Zice mintea mea in gandul ei”. Plictisitor. Doar 2 serii si jumatate. Atat am rezistat. Un serial, despre un politist criminal in serie, fara actiune. Vorba multa. Te doare capul.

14. „24” Nimic special, nici ca idee, nici ca actiune. Dar l-am vazut pe tot 🙂

15. 4400 Daca n-ai altceva de facut sau de vazut.

16. Dr House. Interesant la inceput. Enervant pe parcurs. Cel putin pentru mine. Nimeni nu poate vorbi orice si oricum fara sa si-o ia macar o data . Sau s-o fi intamplat si n-am vazut eu episodul.

17. Grey Anatomy. Pe asta l-am abandonat pe la inceputul serie a 6a. Nu stiu de ce. Dar m-a plictisit.

18.Prison Break. Cea mai buna prima serie a unui serial tv vazut de mine.

19. Spartacus: Blood and sand. Mult sange si sex. A nu se confunda sex cu sange. Cine drea….s-ar uita la asa ceva. Misto serialul. Despre o scoala de gladiatori. Din pacate nu se cunoaste data la care va aparea a doua serie.

20. The Mentalist. Baietzica ala chiar e bun. Cum le stie si le nimereste el pe toate.

21. Fringe. Un fel de Dosarele X fara extraterestrii. Interesant.

22. Stargate Univers. Nu-i rau deloc.

23. Chuck. Sa te trezesti spion peste noapte, cu o blonda super tare ca partener. Mda. Visul multora.

24. Lie to me. Asta chiar e de vazut pentru cei care nu cunosc inca. Incredibil ce inseamna sa cunosti limbajul corpului uman.

25.Eureka. Destul de ok. Dar cu pauze lungi si dese. Intre serii.

26. Accidentally on Purpose. :). Caterinca maxima.

Si cam atat deocamdata. Cred ca au mai fost dar le-am uitat. Cu siguranta ca vor mai fi. Sper ca mi-am onorat leapsa cum se cuvine. Nu stiu cui sa dau mai departe. Ma gandesc si va spun 🙂

From → Bogdan

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

