Skip to content

Ce dor va era de mine

18 Iunie 2010

Cum ziceam in postul anterior, in urma codurilor galbene si rosii si care au mai fost ele, am suferit o depresurizare a carcasei ce-mi sta mandra pe umerii mei lati de culturist (cina ma cunoaste stie). Mai pe romaneste, n-am avut inspiratie la cutiuta, fapt datorat si solicitarilor la care am fost supus in ultimul timp. Bere, film, fotbal, droguri usoare :P, mare, servici (mai putin), petreceri si asa mai departe. Dar sa le luam pe rand.
Open Pub scrie pe mine vara asta. Ma gandesc sa ma mut acolo. Si mai ales acum cu meciurile de la CM. Lume buna, berea rece, atmosfera placuta. Unde mai pui ca au si seri cu tematica. Lunea cica e campionat de fussball. Eu unu n-am vazut pana acum, cred ca se joaca undeva pe la subsol, nu cunosc. Miercurea seara film de groaza. Adica cantareata cheala fata in fata cu microfonul deschis. In termeni populari Karaoke. Vineri se mai schimba treaba. Rastafari Iya Man. Ar fi si mai interesant daca cei doi jamaicani sau ce or fi ei n-ar pune atatea melodii siropoase. Ceva mai suparat baietii, ca ne-am saturat de ” Te-am iubit pana am albit, jointu meu far’ de sfarsit”. Pana mea. Suntem satuli de gutismele si mezelurile noastre. Dar per total e ok. Va invit oricand sa bem o bere acolo.
Am fost la film. Cu o domnisoara draguta. Atat de draguta ca s-a gandit la binele meu si a luat bilete la „M..e cu p..a sculata”. Pardon. Sex and the City 2. Iti multumesc inca o data din inima pentru aceasta minunata experienta. Daca doreai sa-mi faci rau cu adevarat, trebuia sa spui. Sau veneai cu ceva mai palpitant. Stiu eu…un concert Aerosmith de exemplu. :)) Glumesc. Dar filmu e jalnic. Mesajul e patetic. Si ne mai intrebam de unde mama masii invazia asta de domnisoare cultivate cu trei facultati si de doua ori atatea camine de studenti la activ, bronzate la solar de zici ca le-a explodat soba in fata, aranjate si machiate ca faraonii pregatiti de inmormantare, cu zambetele largi si buze tuguiate de niste muschi faciali solicitati la maxim. Nu ma puneti sa va povestec filmu ca n-am retinut nimic, doar m-am facut ca sunt atent ca sa nu supar fata. In rest…eram in locul meu fericit, unde mintea mea coexista cu linistea suprema, primordiala, liniste ce a incetat in momentul cand Dumnezeu s-a decis ca la una din coastele noastre i-ar sta bine cu sani. The end. Tot ce pot sa va spun e ca am fost impresionat de actrite si de rolurile lor. Adica serialul si cele doua filme au avut succes datorita celor 4. Blonda super machiata „ce frumoasa sunt eu dar nu ma vede nimeni dar las ca fac fite si s-o gasi vreun prost”. Urmeaza „moartea in vacanta sfarsitul pasiunii ca daca n-as fi machiata s-ar speria si asteroizii de mine”. Ar mai fi cenusareasa „hai sa-mi arati luna in padure dupa capita de fan ca eu sunt prosta si nu stiu la ce te referi cand imi spui ca eu sunt cuminte si fetele cuminti prefera mare cu tot cu coaja”. Si preferata mea. Un singur cuvant, trei gauri. Nimfomana. Foarte tare baba. Dar sa trecem peste.
Am jucat si fotbal intre timp. Chiar ieri am avut un meci cu niste baieti pe numele lor Web Spider. Sau ceva de genul. Frumos ce sa zic. Terenul absolut superb. Inclinatia terenului si denivelarile trasate la centimetrul, bucatile putrezite de mocheta sintetica asezate cu o meiestrie greu de egalat. Meci disputat cu multe atingeri placute la tibie si peroneu, cu coate aruncate sublim in coaste. M-am si accidentat, dar sunt bine. Am avut asistenta cu mine. In rest, o atmosfera placuta in tribune, cu galeria adversa care striga neincetat ” Pe ei, pe blogul lor”. De altfel, unu din prietenii mei de pe margine a si dat repede telefon la gradinita „Pisicel&Little Friends” pentru a inchiria un autobuz cu floricele pentru ei. Se lasase seara si trebuiau sa mearga si ei la culcare. Asa sunt prietenii mei, mai grijulii de felul lor.
Si hai ca va mai zic una si gata, ca poate v-ati plictisit. Am ajuns si pe la mare duminica trecuta. Frumos ce sa zic. Cald, dar nu ca in Bucuresti, puteai respira, apa rece tocmai buna sa-ti omori copii si nepotii sau sa faci rost de rame pentru pescuit. Poate facem o iesire intr-un weekend, mai multi asa. O balaceala organizata. Cu lumina aprinsa bineinteles. :))
Gata ca ma grabesc. Merg la concert sa dau din plete si sa consum gazul de la bricheta. Aerosmith pazea ca vin.
Bafta! Ne mai auzim 🙂

From → Bogdan

One Comment
  1. Bai, mie nu mi-e somn!
    Alooooo, trezirea!!!

Lasă un răspuns

