Skip to content

Pentru o zi frumoasa cu intamplari frumoase a unor oameni frumosi

18 Iunie 2010

Stiu stiu. Nu sariti. Am fost in pana de idei. Mintea mi-a fost secata de ganduri. Dar mi-am regasit inspiratia. Si pana voi reusi sa-mi pun ideile intr-o ordine logica va las sa va delectati cu o melodie . Nu sunt fan baiatul zambaret, dar melodia asta suna chiar bine.

So what, if you’r hot, and i’m not,
You see that i’m a funny guy,
Won’t make you cry, so be mine, so be mine

I wanna know if you like me girl,
Give me sugar and honey 🙂

Later. Va pup 🙂

From → Bogdan

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

