Skip to content

Rapid 2.0 vs Steaua 2.0

19 Octombrie 2011

“Am fost si voi ramâne toată viaţa rapidist, pentru ca sângele nu se transformă în apă.”
Sandu NEAGU
19 iulie 1948 – 17 aprilie 2010

Am ajuns devreme la stadion, a urmat plimbarea prin imprejurimi si savurarea catorva povesti spuse de tatal meu despre Rapid si vremurile indepartate. Stadionul era deschis inainte de meci si am mers inauntru, langa gazon. Cativa suporteri infocati, din peluza, pregateau coregrafia. Deodata, un barbat de vreo treizeci de ani intra pe stadion impreuna cu baietelul lui. Probabil ca cel mic nu mai vazuse pana atunci locul acela, de la firul ierbii. Parea fascinat. Tatal, mandru, si-a scos telefonul si a inceput sa-l pozeze pe cel mic din toate pozitiile. I se citea, pe fata, bucuria, iar baietelului ii sclipeau ochii, voia sa cuprinda acea imagine pentru totdeauna. Si l-am privit pe tatal meu. Era langa mine cu ochii plini de lacrimi. Nu i-am spus nimic, nu l-am intrebat nimic, dar am realizat ca imaginea celor doi rapidisti, il emotionase puternic. Atunci am inteles de ce, mie, stadionul, imi provoca mereu, cand treceam pe langa el, senzatia aceea speciala. Eram acolo, in locul unde visele se destrama si se infiripa cat ai clipi, locul in care agonia si extazul sunt sora si frate. Numai pe Giulesti, trecutul, prezentul si viitorul ti se pot infatisa atat de limpede.
Ceea ce s-a întamplat in acea seara pe Giulesti e mai mult decat magie, mai mult decat orice. In acel meci i-am vazut incredibil de motivati si de puternici. Hotarati sa faca fericit un public nebun si sa declanseze in sufletele noastre ceva ce nu are nume, o fericire suprema, chiar nu stiu cum as putea sa-i spun …O victorie pentru Sandu Neagu, o victorie pentru istorie. Forta aia divina s-a imprimat pe Giulesti, pe tot ceea ce-nseamna dragostea pentru alb-visiniu. Indiferent de ceea ce a fost sau de ceea ce va fi, sunt mandru ca am cunoscut un sentiment atat de pretios alaturi de RAPID! Pentru ca numai RAPIDul poate sa combine atatea “arome”. Numai RAPIDul te face sa-nnebunesti! Pentru ca istoria se scrie atat cu glorie, cat si cu lacrimi !
Doar RAPIDul poate …

Rapid – Steaua 5-1 (4-1)
Stadion: ” Valentin Stanescu” – Bucuresti
Marcatori: Ionita ‘7, ’18, Cesinha 23, M.Constantin (pen) ’33, Helder ’74 / Kapetanos (pen) ’15
Cartonase galbene: Ionita ’30, Lazar ’45, Grigorie ’65 / Ovidiu Petre ’77

Rapid: Bornescu – Sapunaru, Marius Constantin, Adrian Iordache, Bozovic – Matic, Lazar – Grigorie (Helder ’71), Spadacio (Herea ’81), Cesinha – Ionita (Gauracs ’77)
Rezerve neutilizate: Straton, Iencsi, Raduta, Ilie Iordache
Antrenor: Ioan Andone

Steaua: Tatarusanu – Emeghara (Golanski ’88), Tudose, Jelev, Petre Marin – Nicolita, Ovidiu Petre, Toja (Arman Karamyan ’62), Tanase – Kapetanos (Surdu ’81), Stancu
Rezerve neutilizate: Zapata, Parpas, Baciu, Plesan
Antrenor: Mihai Stoichita

Arbitru: Marius Avram (Bucuresti); Asistenti: Octavian Sovre (Oradea) si Mircea Orbulet (Bucuresti)
Arbitru de rezerva: Andrei Chivulete (Bucuresti)

Vreau sa particip la #bwinderby2 Steaua 2.0 – Rapid 2.0.

From → Bogdan

Lasă un răspuns

