Skip to content

M-am intors :)

1 August 2014

Asa cum am promis acum ceva timp o sa incep sa scriu pe blog despre ce imi trece mie prin cap si credeti-ma imi trec o groaza de „prostii” prin cap.
Eu niciodata nu am fost prieten cu scrisul dar acum sunt hotarat 100% sa fac ceva cu treaba asta.
De la ultimul meu post de acum 2-3 ani nici nu stiu exact s-au intamplat multe in viata mea…dar cel mai frumos lucru a fost anul acesta cand impreuna cu Lucian Marin am fost 2 saptamani prin Africa (Zanzibar si Tanzania). Va recomand la toata lumea sa mergeti in Zanzibar ca nu se compara nici o secunda cu locurile unde ati fost voi la mare.
Oamenii sunt foarte primitori (ce doresti ? marijuana,hasis,etc..) iar unii dintre ei ar face orice ca sa intre in vorba cu tine si sa-ti puna o mie de intrabari ca sa afle mai multe despre tine.
Plajele sunt foarte curate iar pe timpul fluxului ai de mers cred ca mai bine de 1 km ca sa poti sa faci baie…atat de mult se retrage apa.
In Zanzibar am facut prima ora snorkeling si recunosc ca am avut o frica pe mine…eu nu stiu sa inot dar tot am stat maxim 5 minute in apa :)).
Una peste alta ce vreau sa va zic este ca m-am apucat sa scriu pe blog si o sa revin cu alte lucruri facute de mine in cei 3 ani de cand nu am scris pe blog.
Un weekend minunat va doresc !!!

From → Fără categorie

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

